Zespół

Jacek Lipski

Jacek Lipski

Ma ponad 18 lat doświadczenia zdobytego po każdej stronie „marketingowej barykady”, tj. w korporacjach międzynarodowych, agencji reklamowej oraz jako konsultant, szkoleniowiec i wykładowca. Od grudnia 2015 roku działa pod marką B&L Consulting jako niezależny konsultant specjalizujący się w przeprowadzaniu audytów marketingowych, projektowaniu strategii marketingowych i internacjonalizacyjnych oraz prowadzeniu szkoleń. Pracuje głównie dla firm z branży produkcyjnej oraz z sektora usług profesjonalnych, a od 2022 r. także dla klubów sportowych. W latach 2015-2023 zrealizował ponad 80 projektów doradczych i 18 z zakresu obsługi marketingowej. Zrealizował także 1700 godzin szkoleń, warsztatów i konsultacji, w których udział wzięło 2 655 osób z ponad 300 firm, startupów oraz instytucji. Ponadto od lipca 2019 r. jest współpracującym ekspertem Instytutu Rozwoju Szkolnictwa Wyższego, a od sierpnia 2022 r. koordynuje działania marketingowe klubu Lublinianka Basketball (II liga koszykówki mężczyzn).

Posiada „Certificate in Professional Marketing – Award in Marketing” wydany przez brytyjski The Chartered Institute of Marketing oraz “Professional Diploma in Digital Strategy & Planning” wydany przez brytyjski Digital Marketing Institute, szkolił się także w SAR – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej („Planowanie projektu marketingowego”, „Consumer Insights”, „Projektowanie strategii komunikacji”), PTBRiO – Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii („Czy to się opłaca? Pomiar efektywności działań marketingowych”), Digital University (certyfikat „Digital Transformation Expert”), Laba („Brand Management”) oraz Sprawny Marketing („Strategia marketingowa”).

Przykładowi klienci i zrealizowane projekty:
Audyt marketingowy, strategia marki i plany komunikacji marketingowej dla Instytutu Rozwoju Szkolnictwa Wyższego (IRSW), plany komunikacji marketingowej i sponsoringowej dla Lublinianki KUL Basketball, badania marketingowe, strategia komunikacji i mediaplan na rynek włoski i hiszpański dla Cyberteam sp. z.o.o., audyt marketingowy dla JG Group sp. z o.o., audyt marketingowy, strategia marki oraz plan komunikacji rekrutacyjnej dla ATH Bielsko-Biała (ekspert wiodący IRSW), audyt strategiczny i strategia rozwoju dla Fabel sp. z o.o. (ekspert wiodący Meritum), strategia komunikacji dla Fundacji Wolności, audyt marketingowy dla Promomanager, strategia marketingowa dla Nurseum sp. z o.o., model biznesowy internacjonalizacji dla Egen Sp. z o.o.

Tematyka prowadzonych szkoleń i konsultacji:
projektowanie modeli biznesowych (Business Model Canvas),
– projektowanie propozycji wartości (Value Propositon Canvas),
– marketing w małej firmie i startupie,
– internacjonalizacja oraz marketing eksportowy,
– nowe trendy w marketingu

Anna Ziółkowska

Anna Ziółkowska

Manager ds. kluczowych klientów

Przez kilka lat pracowała jako specjalista ds. monitoringu projektu oraz koordynator projektu w Fundacji Rozwoju Lubelszczyzny, przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków EFS. W 2015 roku podjęła pracę specjalisty ds. obsługi klienta w Inkubatorze Przedsiębiorczości FRL. Od 2018 roku współpracuje z B&L Consulting. Swoje doświadczenia zawodowe rozwija, uczestnicząc w licznych kursach i szkoleniach z zakresu public relations, komunikacji i zarządzania projektami. Wspiera również własne pasje związane z projektowaniem, wzornictwem i grafiką.

Ukończyła historię sztuki na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim im. Jana Pawła II w Lublinie oraz artystyczną grafikę komputerową w Wyższej Szkole Informatyki w Łodzi.

Współpracownicy

Michał Korba

Michał Korba

Chief of Customer w User.com, czyli narzędziu do automatyzacji marketingu. Chief Everything Officer i CO-Founder w iWisher.pl. Przez 6 lat kierował projektami internetowymi w agencji reklamowej Vena Art. Zbierał doświadczenie jako konsultant ds. public relations i jako specjalista ds. marketingu w sieciowym centrum rozrywki.

Trener w Startup Academy. Wykładowca na studiach podyplomowych AGH w Krakowie, WSB w Katowicach i Politechnice Lubelskiej. Organizator pierwszego w Lublinie TEDxa oraz projektu MediaLab Lublin Battle.

Tematyka prowadzonych szkoleń:
– wprowadzenie do świata startupów,
– metodologia Business Model Canvas, Value Proposition Canvas oraz Lean Startup,
– projektowanie eksperymentów biznesowych,
– marketing automation,
– sprzedaż,
– growth hacking,
– pitching dla startupów.

Jakub Markiewicz

Jakub Markiewicz

Front-end developer,  IT&marketing manager.

Od 2008 roku zdobywa doświadczenie w obszarze mediów, nowych mediów, marketingu i PR.  Projektuje i tworzy strony internetowe, multimedia (scenariusze, filmy, montaż, copywriting, animacje), zarządza projektami  związanymi z mediami, marketingiem, PR, mediami. Prowadzi także grupę 10 portali tematycznych o zasięgu ogólnopolskim. Współpracował zarówno z regionalnymi firmami jak i największymi światowymi firmami w zakresie tworzenia contentu internetowego, m.in. Sony, Samsung, Panasonic, BBC, Discovery Channel, History Channel, National Geographic Channel, Microsoft, iRobot, Navitel, Gearbest, Gotie, Coca-Cola, Vorwerk, Mercedes-Benz Polska, Mitsubishi Polska, Volkswagen, Targi Lublin, Medisept, Erkado, Edbak, Aldik, ZPR Media, Media Regionalne, PolskaPresse, Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Występuje w mediach jako ekspert z dziedziny motoryzacji, beauty oraz komentator nowych technologii.

Współorganizator wielu wydarzeń motoryzacyjnych o charakterze regionalnym i ogólnopolskim, m.in. Puchar Polski w Wyścigach Równoległych, Pikniki motoryzacyjne (300+ wystawców), Targi motoryzacyjne, wyścigi z serii Wrak Race.

Specjalizacje:
– PR, Komunikacja społeczna
– Zarządzanie projektami
– Marketing
– Zdjęcia i film

Branże:
– media
– medycyna/zdrowie
– motoryzacja
– nowe technologie
– beauty
– produkcja

Inne:
– Ponad 50 wdrożeń serwisów internetowych
– Ponad 100 stworzonych filmów
– 10+ zepsutych klawiatur