Podstawy customer experience – projektowanie mapy podróży klienta

Podstawy customer experience – projektowanie mapy podróży klienta

W XXI wieku coraz trudniej budować przewagę konkurencyjną na poziomie produktu, ceny, kanałów dystrybucji i komunikacji. Wiele firm, np.: takich jak Zappos, szuka więc swoich szans w obszarze Customer Experience. Sprawdź jak możesz zadbać o jeszcze lepsze doświadczenie klientów w kontakcie z Twoją marką.

Uwaga, nawet do 80% dofinansowania!

Działam jako podmiot wpisany do Bazy Usług Rozwojowych PARP. Dzięki temu mikrofirmy, małe lub średnie przedsiębiorstwa (w tym ich pracownicy) oraz osoby samozatrudnione z niemal całej Polski (z wyłączeniem województw mazowieckiego oraz pomorskiego) mogą otrzymać dofinansowanie szkoleń w wysokości do 80%.

Podstawy customer experience – projektowanie mapy podróży klienta

Trener:
Jacek Lipski

Rekomendowany czas trwania:
8 godzin szkoleniowych

Opis:
W XXI wieku coraz trudniej budować przewagę konkurencyjną na poziomie produktu, ceny, kanałów dystrybucji i komunikacji. Wiele firm, np.: takich jak Zappos, szuka więc swoich szans w obszarze Customer Experience. Sprawdź jak możesz zadbać o jeszcze lepsze doświadczenie klientów w kontakcie z Twoją marką.

Program szkolenia:

  • podstawy Customer Experience,
  • projektowanie person,
  • projektowanie  Customer Journey Map,
  • dobre praktyki i case studies związane z Customer Experience.

Chcesz rozpocząć współpracę? Skontaktuj się ze mną.

Ciasteczka

Ta strona korzysta z plików cookie
W celu optymalizacji treści korzystamy z plików cookies. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.

Zamknij