Planowanie komunikacji marketingowej w małej firmie i startupie
Zastanawiasz się, jakie działania komunikacyjne podjąć, by skutecznie wypromować swój biznes? Marzysz, by Twoja firma zabłysnęła w świecie mediów społecznościowych? Dzięki szkoleniu nauczysz się, jak zmierzyć się z wyzwaniami dotyczącymi komunikacji marketingowej. Zrozumiesz, jak i gdzie mówić o własnej marce, by zainteresować nią odbiorców i zrealizować zaplanowane przez siebie cele marketingowe.
Uwaga, nawet do 80% dofinansowania!
Działam jako podmiot wpisany do Bazy Usług Rozwojowych PARP. Dzięki temu mikrofirmy, małe lub średnie przedsiębiorstwa (w tym ich pracownicy) oraz osoby samozatrudnione z niemal całej Polski (z wyłączeniem województw mazowieckiego oraz pomorskiego) mogą otrzymać dofinansowanie szkoleń w wysokości do 80%.
Planowanie komunikacji marketingowej w małej firmie i startupie
Trener: Jacek Lipski
Rekomendowany czas trwania: 1-2 dni szkoleniowe
Opis:
Zastanawiasz się, jakie działania komunikacyjne podjąć, by skutecznie wypromować swój biznes? Marzysz, by Twoja firma zabłysnęła w świecie mediów społecznościowych? Dzięki szkoleniu nauczysz się, jak zmierzyć się z wyzwaniami dotyczącymi komunikacji marketingowej. Zrozumiesz, jak i gdzie mówić o własnej marce, by zainteresować nią odbiorców i zrealizować zaplanowane przez siebie cele marketingowe.
Program:
- dowiesz się, jak dużą rolę w komunikacji odgrywa przemyślana strategia marketingowa,
- nauczysz się odpowiednich działań w social media,
- usłyszysz o podstawowych wyzwaniach komunikacyjnych w XXI wieku,
- otrzymasz cenne informacje o przydatnych narzędziach marketingowych,
- poznasz główne mity dotyczące skutecznej komunikacji marketingowej,
- zyskasz wiedzę na temat pomiaru i analizy podjętych działań oraz wyciągania wniosków na przyszłość,
- zapoznasz się z głównymi zasadami oraz dobrymi obyczajami w zakresie komunikacji marek.