Nowe trendy w marketingu
Podczas szkolenia omówimy najciekawsze trendy, które będą szczególnie istotne w przyszłości. Będzie to świetna okazja do poznania makrotrendów, trendów wiodących, trendów wschodzących, kontr-trendów oraz mikrotrendów i zweryfikowania ich pod kątem własnej działalności. Może się okazać, że część z nich warto uwzględnić w najbliższych planach biznesowych. Czas spojrzeć w przyszłość.
Uwaga, nawet do 80% dofinansowania!
Działam jako podmiot wpisany do Bazy Usług Rozwojowych PARP. Dzięki temu mikrofirmy, małe lub średnie przedsiębiorstwa (w tym ich pracownicy) oraz osoby samozatrudnione z niemal całej Polski (z wyłączeniem województw mazowieckiego oraz pomorskiego) mogą otrzymać dofinansowanie szkoleń w wysokości do 80%.
Nowe trendy w marketingu
Trener:
Jacek Lipski
Rekomendowany czas trwania:
1-2 dni szkoleniowe
Opis:
Podczas szkolenia omówimy najciekawsze trendy, które będą szczególnie istotne w przyszłości. Będzie to świetna okazja do poznania makrotrendów, trendów wiodących, trendów wschodzących, kontr-trendów oraz mikrotrendów i zweryfikowania ich pod kątem własnej działalności. Może się okazać, że część z nich warto uwzględnić w najbliższych planach biznesowych. Czas spojrzeć w przyszłość.
Program szkolenia:
- czym są trendy, jaka jest ich struktura i jakie są ich rodzaje,
- przykłady marek korzystających z trendów oraz marek ignorujących trendy,
- mapa trendów – przegląd najciekawszych trendów oraz ich znaczenie dla marketingu i biznesu,
- ewolucja trendów,
- narzędzia wspomagające identyfikację trendów ,
- najlepsze źródła wiedzy o trendach,
- trendy i nowe koncepcje w praktyce marketingowej,
- case studies niestandardowych kampanii i działań marketingowych wykorzystujących najnowsze trendy,
- trendy i mikrotrendy w marketingu małych firm i startupów (w tym trendy narzędziowe),
- inspiracje z rynków pozaeuropejskich.