Nowe trendy w marketingu

Nowe trendy w marketingu

Podczas szkolenia omówimy najciekawsze trendy, które będą szczególnie istotne w przyszłości. Będzie to świetna okazja do poznania makrotrendów, trendów wiodących, trendów wschodzących, kontr-trendów oraz mikrotrendów i zweryfikowania ich pod kątem własnej działalności. Może się okazać, że część z nich warto uwzględnić w najbliższych planach biznesowych. Czas spojrzeć w przyszłość.

Uwaga, nawet do 80% dofinansowania!

Działam jako podmiot wpisany do Bazy Usług Rozwojowych PARP. Dzięki temu mikrofirmy, małe lub średnie przedsiębiorstwa (w tym ich pracownicy) oraz osoby samozatrudnione z niemal całej Polski (z wyłączeniem województw mazowieckiego oraz pomorskiego) mogą otrzymać dofinansowanie szkoleń w wysokości do 80%.

Nowe trendy w marketingu

Trener:
Jacek Lipski

Rekomendowany czas trwania:
1-2 dni szkoleniowe

Opis:
Podczas szkolenia omówimy najciekawsze trendy, które będą szczególnie istotne w przyszłości. Będzie to świetna okazja do poznania makrotrendów, trendów wiodących, trendów wschodzących, kontr-trendów oraz mikrotrendów i zweryfikowania ich pod kątem własnej działalności. Może się okazać, że część z nich warto uwzględnić w najbliższych planach biznesowych. Czas spojrzeć w przyszłość.

Program szkolenia:

  • czym są trendy, jaka jest ich struktura i jakie są ich rodzaje,
  • przykłady marek korzystających z trendów oraz marek ignorujących trendy,
  • mapa trendów – przegląd najciekawszych trendów oraz ich znaczenie dla marketingu i biznesu,
  • ewolucja trendów,
  • narzędzia wspomagające identyfikację trendów ,
  • najlepsze źródła wiedzy o trendach,
  • trendy i nowe koncepcje w praktyce marketingowej,
  • case studies niestandardowych kampanii i działań marketingowych wykorzystujących najnowsze trendy,
  • trendy i mikrotrendy w marketingu małych firm i startupów (w tym trendy narzędziowe),
  • inspiracje z rynków pozaeuropejskich.

Chcesz rozpocząć współpracę? Skontaktuj się ze mną.

Ciasteczka

Ta strona korzysta z plików cookie
W celu optymalizacji treści korzystamy z plików cookies. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.

Zamknij