Marketing w małej firmie
Zastanawiasz się, jakie działania marketingowe prowadzić w swojej firmie? Nie masz pewności, jak budować spójną markę i skalować sprzedaż produktów i usług? Podczas szkolenia dowiesz się, jak skutecznie planować działania marketingowe, budować przewagę konkurencyjną oraz analizować otoczenie, w którym działa Twoja firma. Przećwiczysz zdobytą wiedzę na przykładzie własnej organizacji.
Uwaga, nawet do 80% dofinansowania!
Działam jako podmiot wpisany do Bazy Usług Rozwojowych PARP. Dzięki temu mikrofirmy, małe lub średnie przedsiębiorstwa (w tym ich pracownicy) oraz osoby samozatrudnione z niemal całej Polski (z wyłączeniem województw mazowieckiego oraz pomorskiego) mogą otrzymać dofinansowanie szkoleń w wysokości do 80%.
Marketing w małej firmie
Trener:
Jacek Lipski
Rekomendowany czas trwania:
1 dzień szkoleniowy
Termin:
23.03.2019
Miejsce:
Warszawa
Opis:
Zastanawiasz się, jakie działania marketingowe prowadzić w swojej firmie? Nie masz
pewności, jak budować spójną markę i skalować sprzedaż produktów i usług? Podczas
szkolenia dowiesz się, jak skutecznie planować działania marketingowe, budować przewagę konkurencyjną oraz analizować otoczenie, w którym działa Twoja firma. Przećwiczysz zdobytą wiedzę na przykładzie własnej organizacji.
Program szkolenia
- poznasz podstawy działań marketingowych w małej firmie i startupie,
- nauczysz się analizować zachowania klientów i konkurencji,
- dowiesz się, jak zbudować strategię marketingową Twojej firmy,
- odkryjesz, jak planować komunikację marketingową i kontrolować jej efekty tak, by nie wyrzucać pieniędzy w błoto,
- zrozumiesz zasady budowania przewagi konkurencyjnej,
- poznasz tajniki customer experience,
- nauczysz się wykorzystywać niedoceniane techniki marketingowe.