Internacjonalizacja oraz marketing eksportowy

Z każdym rokiem polskie firmy coraz lepiej radzą sobie na obcych rynkach. Natomiast nie tylko duzi gracze odnoszą globalny sukces ale i firmy z sektora MŚP. Nie bój się sięgnąć dalej i wyjść poza granice rynku polskiego! Przyjdź na szkolenie i dowiedz się o tym, na co warto zwrócić uwagę i jakie działania należy podjąć, aby skutecznie wejść i funkcjonować na rynku zagranicznym.
Uwaga, nawet do 80% dofinansowania!
Działam jako podmiot wpisany do Bazy Usług Rozwojowych PARP. Dzięki temu mikrofirmy, małe lub średnie przedsiębiorstwa (w tym ich pracownicy) oraz osoby samozatrudnione z niemal całej Polski (z wyłączeniem województw mazowieckiego oraz pomorskiego) mogą otrzymać dofinansowanie szkoleń w wysokości do 80%.
Internacjonalizacja oraz marketing eksportowy
Trener:
Jacek Lipski
Rekomendowany czas trwania:
1 dzień szkoleniowy
Opis:
Z każdym rokiem polskie firmy coraz lepiej radzą sobie na obcych rynkach. Natomiast nie tylko duzi gracze odnoszą globalny sukces, ale i firmy z sektora MŚP. Nie bój się sięgnąć dalej i wyjść poza granice rynku polskiego! Przyjdź na szkolenie i dowiedz się o tym, na co warto zwrócić uwagę i jakie działania należy podjąć, aby skutecznie wejść i funkcjonować na rynku zagranicznym.
Program szkolenia:
- analiza wstępna przy projektowaniu strategii eksportowej,
- etapy wyboru rynku lub rynków docelowych,
- narzędzia ułatwiające zbieranie informacji, identyfikację oraz analizę potencjału rynków zagranicznych,
- tworzenie strategii wejścia na rynek lub rynki docelowe oraz strategii konkurencji,
- określanie podstawowych założeń marketingowych dla rynku lub rynków docelowych,
- projektowanie planu działań eksportowych,
- projektowanie działań marketingowych na rynkach zagranicznych,
- narzędzia ułatwiające prowadzenie działań marketingowych na rynkach zagranicznych,
- zewnętrzne źródła finansowania działalności eksportowej.