Szkolenia
marketingowe

Szukasz wartościowych szkoleń marketingowych dla swojej firmy? Zajmę się organizacją i prowadzeniem warsztatów oraz szkoleń indywidualnych i grupowych. Sprawdź, jaką wiedzą mogę się podzielić z Tobą lub Twoim zespołem.

Projektowanie modelu biznesowego

Projektowanie modelu biznesowego

Opis:

Chcesz dowiedzieć się, jak szybko zaprojektować model biznesowy firmy lub projektu biznesowego? Podczas warsztatów opartych o Business Model Canvas (następca klasycznego biznes planu) firmy Strategyzer zyskasz cenną wiedzę w tym zakresie. Nauczysz się również, gdzie i w jaki sposób szukać innowacji na poziomie modelu biznesowego. Poćwiczysz też tworzenie modelu na przykładzie Twojej firmy.

Dowiedz się więcej
Projektowanie propozycji wartości

Projektowanie propozycji wartości

Opis:

Szukasz pomocy w określeniu takiej wartości Twojej firmy, za jaką klienci faktycznie będą chcieli płacić? Dzięki szkoleniu opartemu o metodykę Value Proposition Canvas firmy Strategyzer zrozumiesz, jak odpowiednio przeanalizować kluczowe segmenty swoich klientów oraz zaprojektować i dopasować do nich propozycję wartości Twojej firmy.

Dowiedz się więcej
Marketing w małej firmie

Marketing w małej firmie

Opis:

Zastanawiasz się, jakie działania marketingowe prowadzić w swojej firmie? Nie masz pewności, jak budować spójną markę i skalować sprzedaż produktów i usług? Podczas szkolenia dowiesz się, jak skutecznie planować działania marketingowe, budować przewagę konkurencyjną oraz analizować otoczenie, w którym działa Twoja firma. Przećwiczysz zdobytą wiedzę na przykładzie własnej organizacji.

Dowiedz się więcej
Planowanie komunikacji marketingowej w małej firmie i startupie

Planowanie komunikacji marketingowej w małej firmie i startupie

Opis:

Zastanawiasz się, jakie działania komunikacyjne podjąć, by skutecznie wypromować swój biznes? Marzysz, by Twoja firma zabłysnęła w świecie mediów społecznościowych? Dzięki szkoleniu nauczysz się, jak zmierzyć się z wyzwaniami dotyczącymi komunikacji marketingowej. Zrozumiesz, jak i gdzie mówić o własnej marce, by zainteresować nią odbiorców i zrealizować zaplanowane przez siebie cele marketingowe.

Dowiedz się więcej
Internacjonalizacja oraz marketing eksportowy

Internacjonalizacja oraz marketing eksportowy

Opis:

Z każdym rokiem polskie firmy coraz lepiej radzą sobie na obcych rynkach. Natomiast nie tylko duzi gracze odnoszą globalny sukces ale i firmy z sektora MŚP. Nie bój się sięgnąć dalej i wyjść poza granice rynku polskiego! Przyjdź na szkolenie i dowiedz się o tym, na co warto zwrócić uwagę i jakie działania należy podjąć, aby skutecznie wejść i funkcjonować na rynku zagranicznym.

Dowiedz się więcej
Nowe trendy w marketingu

Nowe trendy w marketingu

Opis:

Podczas szkolenia omówimy najciekawsze trendy, które będą szczególnie istotne w przyszłości. Będzie to świetna okazja do poznania makrotrendów, trendów wiodących, trendów wschodzących, kontr-trendów oraz mikrotrendów i zweryfikowania ich pod kątem własnej działalności. Może się okazać, że część z nich warto uwzględnić w najbliższych planach biznesowych. Czas spojrzeć w przyszłość.

Dowiedz się więcej