Szkolenia
marketingowe
Szukasz wartościowych szkoleń marketingowych dla swojej firmy? Zajmę się organizacją i prowadzeniem warsztatów oraz szkoleń indywidualnych i grupowych. Sprawdź, jaką wiedzą mogę się podzielić z Tobą lub Twoim zespołem.
Projektowanie modelu biznesowego
Chcesz dowiedzieć się, jak szybko zaprojektować model biznesowy firmy lub projektu biznesowego? Podczas warsztatów opartych o Business Model Canvas (następca klasycznego biznes planu) firmy Strategyzer zyskasz cenną wiedzę w tym zakresie. Nauczysz się również, gdzie i w jaki sposób szukać innowacji na poziomie modelu biznesowego. Poćwiczysz też tworzenie modelu na przykładzie Twojej firmy.
Dowiedz się więcejProjektowanie propozycji wartości
Szukasz pomocy w określeniu takiej wartości Twojej firmy, za jaką klienci faktycznie będą chcieli płacić? Dzięki szkoleniu opartemu o metodykę Value Proposition Canvas firmy Strategyzer zrozumiesz, jak odpowiednio przeanalizować kluczowe segmenty swoich klientów oraz zaprojektować i dopasować do nich propozycję wartości Twojej firmy.
Dowiedz się więcejMarketing w małej firmie
Zastanawiasz się, jakie działania marketingowe prowadzić w swojej firmie? Nie masz pewności, jak budować spójną markę i skalować sprzedaż produktów i usług? Podczas szkolenia dowiesz się, jak skutecznie planować działania marketingowe, budować przewagę konkurencyjną oraz analizować otoczenie, w którym działa Twoja firma. Przećwiczysz zdobytą wiedzę na przykładzie własnej organizacji.
Dowiedz się więcejPlanowanie komunikacji marketingowej w małej firmie i startupie
Zastanawiasz się, jakie działania komunikacyjne podjąć, by skutecznie wypromować swój biznes? Marzysz, by Twoja firma zabłysnęła w świecie mediów społecznościowych? Dzięki szkoleniu nauczysz się, jak zmierzyć się z wyzwaniami dotyczącymi komunikacji marketingowej. Zrozumiesz, jak i gdzie mówić o własnej marce, by zainteresować nią odbiorców i zrealizować zaplanowane przez siebie cele marketingowe.
Dowiedz się więcejInternacjonalizacja oraz marketing eksportowy
Z każdym rokiem polskie firmy coraz lepiej radzą sobie na obcych rynkach. Natomiast nie tylko duzi gracze odnoszą globalny sukces ale i firmy z sektora MŚP. Nie bój się sięgnąć dalej i wyjść poza granice rynku polskiego! Przyjdź na szkolenie i dowiedz się o tym, na co warto zwrócić uwagę i jakie działania należy podjąć, aby skutecznie wejść i funkcjonować na rynku zagranicznym.
Dowiedz się więcejNowe trendy w marketingu
Podczas szkolenia omówimy najciekawsze trendy, które będą szczególnie istotne w przyszłości. Będzie to świetna okazja do poznania makrotrendów, trendów wiodących, trendów wschodzących, kontr-trendów oraz mikrotrendów i zweryfikowania ich pod kątem własnej działalności. Może się okazać, że część z nich warto uwzględnić w najbliższych planach biznesowych. Czas spojrzeć w przyszłość.
Dowiedz się więcej